BMW M3 SMG, Cabrio + Hardtop, София, гр. София, 265 000 км пробег
Техническа информация
Допълнителна информация
~ Продажбата ми е спешна, събирам пари за операция и лечение. Няма да намерите друга М3-ка с твърд таван и OEM CSL 19ка джанта, обслужен, и регистриран. Само от тези " екстри" имате доста спестено. ~ Продавам - 2005та - BMW M3 E46 кабрио - SMG, с наличен и твърд таван (не е оригиналния, нито в в същия цвят (черен е) но е в доста добро състояние - има леко одраскано тук-таме, но няма подбито, натискано, китосвано или пребоядисвано - поне на мен така ми изглежда (за претапициране е като 95% от твърдите тавани, и липсват няколко щипки на дясната лайсна) Налична е и стойката за твърдия таван. Цвета е Carbonschwarzmetallic (416) (appears black in some lighting but reveals a deep blue metallic flake in others) Оригинални джанти 19ки - CSL. Карбонов капак на капака на клапаните. Оригиналния капак е в багажника. Има резервни две решетки за калниците. Има и покривало. Има налична и цялата периферия за каране със свален таван. Има разни емблемки, стикери и лип на багажника - които може да се махнат за по-изчистен и оригинален вид (така я взех, уви не успях да стигна до там) Салона е в много добро състояние. Кожата е много запазена. Волана е сравнително износен, но не е нещо непоправимо. Екстри - предполагам всички за модела, но може и да греша - музика Харман Кардон, CD changer, подгрев, климатик. Нямам идея какъв е пълния списък, има VIN - може да проверите. Колата е на почти 265 хиляди километра. В България е от над 2 години. Предишния собственик я е притежавал ~15 години в Америка и си я е докарал тук. Карана кола е, както се вижда по километрите и външния вид. Но е и гледана. Едно полиране/пастиране и може би боя при little paint job или при някой друг перфекционист на 2-3 елемента и ще стане " мръсен топ" Технически е в добро състояние. За последните 6-7 хиляди километра нямах Никакви проблеми, освен, че веднъж не пожела да запали. Оказа се дефектен акумулатор. Вече е с друг. Амортисьори и тампони в добро състояние. Обслужена преди няма и 500 километра със следните неща - масло и филтри по спецификация, и зареден и работещ климатик. Преди няма и 200 километра - оригинални нови свещи и виско. Сменен TPS преди 50 километра. Понеже не е карана все едно е крадена, или бита на всеки старт - купето не е спукано при задния мост (което е проблем за всички Е46, особено тези които са карани силно) Предишния собственик е сменил диференциала (поради теч) още в Америка преди да я докара в България с нов от Turner Motorsport - чувства се доста добре. Същия собственик си е купил и джантите оригинални. Аз съм я взел както я виждате. Даже съм махнал много от стикерите и веждите на фаровете. Не съм гледал лагерите. Като навъртя още 6-7 хиляди километра (ако стигна до там, ще направя химическа експертиза да видя дали е необходима намеса към този етап) (нямах останала мостра от предното масло за да го направя при скорошната смяна) Понеже е от последните - 2005та година, се твърди, че тези проблеми са били изчистени, но проверката е висша форма на доверие. Не съм питал предния собственик дали ги е сменял. Не, че има значение, ако оригиналните карат по ~350 хиляди, тези които се предлагат на пазара дали бих имал вяра за и за 100. . SMG работи доста добре. С правилен input превключва много меко, а в спортен режим - изключително бързо и ударно. Който е карал SMG - знае за какво говоря. Не съм направил и 5 силни старта от както я имам. Пазя си я. Карана е само с 93 super в Америка и предимно V-Power racing 100 в България. Отдолу е доста добре, нямам снимки на подемника, но при интерес може лично да я видите. Отново казвам, не е перфектна, но е карана и гледана кола. Нормално е да има забележки. Който желае хубава кола, нека погледне другите екземпляри по 50к+ За парите до 50 може да я направите *пуканка* без да се налага да търсите поне твърд таван и джанти. Вече НЯМА по-евтини, но има по-лачени - Всяка с нейните скрити истории, рискове и разноцветни панели. За смяна са дискове и накладки - ако имате тежък крак. Ако карате леко, може да изкарат още малко, без да причиняват дискомфорт. Преден десен фар е за полиране, както и стоповете на багажника. Все нормални неща. Надявам се да не съм пропуснал нещо. Причина за продажбата е, че ми предстои сравнително сериозна операция и събирам средства за това премеждие. Попринцип възнамерявах да си я карам още много време. За въпроси и интерес към колата - предпочитам Viber, понеже работя нощни смени, но ако желаете да се чуем през деня и не вдигна - ще върна обаждане при първа възможност. 0877130201 Петър






















