Техническа информация
Допълнителна информация
Предлагам на Вашето внимание БМВ Е39 520 бензин от 1998г. Автомобила се кара изцяло на бензин, газова уредба не била инсталирана до момента. През последните три месеца са подменени/отремонтирани следните неща: 1. Рециклиран стартер 2. Чисто нов акумулатор 3. Чисто нови амортесьори Bilstein comfort, включтелно прашници и тампони (Закс) 4. Ревизия на окачването - подменени биалетки, носачи, шарнири и накрайници. 5. Нови бобини (Bosch) и горивни свещи (NGK iridium) 6. Нови накладки отпред (Textar) + чисто нови спирачни апарати 7. Нови джанти със зимни гуми Континентал на два сезона 8. Рециклирани моторчета и повдигачи на ел прозорците на пасажерската врата, и задните две врати (не работеха грам) на 04. 12. 2025г. Гаранция две години - шофьорския модул/копчета функционират безупречно. Към автомобила се дава допълнително следното 1. Оригиналните джанти с гуми на тях (не са в добро състояние) 2. Чисто нови накладки за отзад (Textar - не са сменяни защото сегашните не са износени почти) 3. 4 броя кори за врати в същата гама като сегашните (като идеята тук беше да се претапицират с кожа и сложат на колата но поради липса на време остана като малък проект във времето). Належащи ремонти на този етап: 1. Подмяна на сензор за износване на накладки отпред (счупи се при подмяната на накладки и апарати). Цената му е 10-20 лв. 2. Заден десен стоп дава индикация за изгоряла крушка (всички работят перфектно). Проблема се решава с подмяна на буксата или ако някой с повече опит и кураж не си навърже просто отделна верига за да не се занимава с подобни проблеми в бъдеще. 3. Задната щора е засякла (в момента е вдигната). Може да се махне или рециклира при желание. 4. Единствения детайл като по скъп ремонт би било подмяната на огледалото за задно виждане от страната на шофьора (в момента не работи ел регулирането но подозирам че е подменяно преди мен с огледало от е46). Може и да се рециклира но незнам до колко има смисъл откъм бщджет спрямо подмянато с ново. 5. Подгрева не е свързан към седалките (има нужда от подмяна на буксите). Като обобщение, в момента разходите по автомобила от техническа гледна точка са на стойност 500-600 лв. като изключим нуждата от претапициране на предните две седалки и да се подмени някоя друга интериорна щипка. Кара се всеки ден, само в града като семеен автомобил (не се ползва за работа). Разхода е нормален като за този двигател и модел - 12-13/100 бензин. Гражданската е платена изцяло до лятото на 2026, винетка няма за момента. Цената подлежи на коментар при сериозен интерес от страна на купувача. Продавам го защото искам да взема или Е34 (от 2500 кубика бензин нагоре) или Е38 (735, 740 или 750 като съм склонен на компромис и за 730 дизел). За бензиновите е без значение дали имат газ или не. Следователно, съм съгласен на бартер за някой от тези модели като съм готов да доплатя определена сума в рамките на разумното разбира се. За повече информация, на посочения тел или на вайбер. Поздрави!
























