Техническа информация
Допълнителна информация
BMW E30 318is заводски мотор M42B18. Автомобила е без никакви удари, кърпежи или каквито и да било интервенции по купето. - Напълно ревизиран мотор с О-ринг на блока. - Турбо HX35 с външен гейт TIAL. - Custom всмукателен колектор. - Воден радиатор от TDS с ел. перка. - Бобини от AUDI. - Генерация ф76 неръждавейка. - Мега 2 електроника с чисто нова инсталация. - Дюзи Siemens Deka. - Керамичен съединител. - Шпер диференциал. - Предни спирачки от Mitsubishi GT3000 - Задните спирачки са заводските предни. - Окачване KW coilovers. - Допълнителна външна помпа с Catch Can - Джанти O. Z. Superleggera 17'' след боя и нови полусликове Wastelake. - Рециклирани фарове с монтирана ксенон система. - Седалки Recaro претапицирани. - Волан МОМО. Автомобила има дребни външни забележки нормални за годините си. Доста информация изпускам, но който има интерес може да звънне или да пише на вайбър.