Техническа информация
Допълнителна информация
Колата няма CarPlay и AndroidAuto, електрически мотори, системи за рекуперация на енергия, за запазване на лентата, разпознаване на пътните знаци и от сорта, а единствената батерия в купето е акумулаторът, който е нов. За сметка на това е със супер здрав 5. 7 литров V8-ак, който няма НИКАКЪВ проблем с газифицирането, заради което именно е газифициран с висок клас система и голяма бутилка на мястото на резервната гума. Колата в момента е на абсолютно реални 108 400 км. , внесена от Ванкувър на 84 000 км. , до тогава редовно поддържана в Lexus, Nortshore, като пристигна смених течности, масла, от тогава е редовно поддържана с висококачествени консумативи на всеки 9 000 км. , заедно с ротация на гумите. С гуми на 25 000 км. (Дойде с оригиналните, вярно, на една кръв, които пазя като сувенир. ) Скоро смених предни дискове и накладки. С най-високо ниво на оборудване - дистроник, MarkLevinson. Колата е в перфектно техническо състояние, с екстремно нисък пробег за модела и годините си, без абсолютно никакви проблеми от към ръжда (Жоро от Фертан България даже прави клипче като пристигна колко е запазена). Има външни козметични забележки, които мисля съм успял да покажа на снимките. Кара се всеки ден, за това и километрите се променят. Може да се гледа в сервиз, да се проверяват километри и т. н.