Техническа информация
Допълнителна информация
Едно по-различно комби. В движение, всичко платено. Не се продава на части. Не е регистрирана с този мотор. Новият двигател няма номер. Оригиналният блок, мисля, все още е наличен. Накратко: Моторът строук на 3. 0, валове копири на Шрик, портната глава, напасната според адаптера за дроселите, пълна ревизия, дросели от М3 Ево, интейк, изпускатели от М3, двойна генерация с X-пайп и крайно гърне от М3. Със сигурност има и още. В алфа Н режим и без надуване на аванса - 240 к. с. на гуми в овърдрайв. Окачване - жълти амортисьори Koni, пружини Eibach, големи спирачки, дискове от М3, полиуретанови тампони, реглаж. . . Трансмисия - лек маховик, керамичен съединител. Към момента е с малък диференциал и полуоски, давам перфектни големи полуоски с колата. Започнах да събирам частите за преминаване към голям диференциал и т. н. , но плановете се промениха. Дава се с джантите от снимките 18" , сравнително леки , 8J / 9J Интериорът е с минимални забележки, черен таван. Всичко по колата работи. Имам много записки за обслужвания, смени, модификации и какво ли не . Да не става твърде дълго. Прехвърля се задължително. На тестовото кръгче по всяка вероятност ще карам аз , за разочарование на всички тест-пилоти. Конете на М3 с поддръжка на 320.