Hyundai Kona Premium 64kWh HUD Двутонова Обдухване на седалки, София, гр. София, 105 000 км пробег
Техническа информация
Допълнителна информация
Автомобилът е закупен 2023 от Германия. Каран е ежедневно в последните 2 години и е зареждан 95% от времето в домашни условия с бордовото зарядно. Оборудван е с абсолютно всички възможни екстри за модела: - Термо помпа - Head up Display - Автопилот със следване на платната и трафика от / до 0км/ч - Подгрев на седалките (предни и задни) - Обдухване на седалките (предни) - Подгрев на волана - Кожен салон - Аудио система Krell - Двутонов екстериор - Android Auto / Apple Carplay с кабел - Безично зареждане на телефона Лети джанти със вече сменени зимни гуми Continental Wintercontact TS860 на един сезон Възможност за дистанционно управление на климатик и зареждането през BlueLink. Опция за автоматично климатизиране на купето по график, ако автомобилът е закачен да се зарежда. Въпреки, че е модел 2020 автомобилът е супер икономичен. Релистичният разход върху цялата година е: - Градско 13. 0 kWh / 100км (до 500км пробег) - Смесено 14. 5 kWh / 100км (до 450км пробег) - Магистрала 18 kWh / 100км (до 350 км пробег при 130 км/ч) При по-умерени температури разхода пада до 12. 6 kWh и при смесена употреба както се вижда на снимката. Живеем в къща на около 30км от София и пътуваме за работа всеки ден, по някога и с магистрала. Зимата загрява и започва да духа топло след максимум 1 минута дори и при -15 градуса. Най-ниският пробег при най-големите студове е поне 360км зимата и около 430км в най-горещите летни месеци. Максимална мощност на зареждане 75kW. Прави 20 до 80% заряд на DC Charger за около 35 минутуи. Нощем със стандартното зарядно от нормален контакт качва около 30% заряд или около 120-150 км обсег. Колата е перфектна за ежедневна семейна употреба. Напълно адекватна е и за по-дълги пътувания - кръстосвали сме цяла северна Бълагрия до Балчик, на юг в Гърция до Солун и по всякакви възможни планини и села из държавата. Никога не сме имали кртични ситуации със зареждания. Като цяло по нищо не отстъпва като екстри на много нови и дори по-скъпи модели. Продаваме я, защото взимаме новo Renautl Scenic E-tech заради повече багажно пространство и по-голямата батерия за дълги пътешествия из Европа. С каското са отстранявани щети по броните - към момента има една малка драскотина на предната броня - заведена е със застрахователя вече. През годините имаше единствено проблем с кабела на датчика на ABS-а на предна лява гума и кабела / куплунга на предния парктроник. И двете са отстранени.