Техническа информация
Допълнителна информация
Здравейте! Продавам личния си автомобил BMW E39. Преди да започнат коментари от типа За тия пари си взимаш Е60 , ще кажа следното: в тази кола са вложени над 25 000 лв. Ясно ми е, че няма как да ги избия, но няма как да я пусна и за 6000 лв. , при положение че само частите по нея струват втора ръка поне 15 000 лв. По колата не са пестени пари, а ето част от направените доработки: Оригинален М5 салон (не китайско менте). След закупуването му е претапициран в стил F10 (ако не се лъжа) с дишащи пори както седалките, така и воланът и вратите. Оригинални М5 огледала, прибиращи се. Волан с три вида кожа. М-почиващ педал. Седалките са електрически, с подгрев и памет. Шито табло. Алкантара таван. Хидрографика на фаровете, капаците на филтрите, щангата, километражното табло, волана и всички лайстни тип пчелна пита . Капакът на двигателя е карбон. Цялостно пребоядисана в цвят Имола Ред (за Америка и Австрия) + черен таван. Къстъм фарове. Преден HAMANN лип на предната и задната броня и на багажника. Сенник на задното стъкло. Прозрачно фолио за UV защита на предното стъкло. Цялостна генерация на F86, правена при DriftCars, със сложени М накрайници. Дискове от 540i. Боядисани джанти. Със сигурност изпускам нещо, но това е най-общо като тунинг. Колата има и доста екстри, които може да видите на снимките. Двигателят и скоростите са в добро състояние автоматът не рита и не прекъсва. Автомобилът мина технотест, тъй като беше дерегистриран, и всичко е изрядно. За тези, на които им е много за TDS двигател към него мога да дам М57, оборудван със скорости, като имам документи за него. Като цяло колата си заслужава има дребни забележки, нормални за годините, но те са съобразени с цената. Коментар на цената на място.