Техническа информация
Допълнителна информация
Здравейте, продавам следния автомобил, а именно BMW 330i (231 коня), автомат, само на задно. По автомобила не са пестени пари, средства и време, както ще се убедите ако прочетете всичко написано и разгледате снимките. Накратко за екстрите на автомобила с които е излязъл от завода: -оригинален М-пакет -автоматична скоростна кутия (ZF 5hp19) -DSC -електрически кожен салон Рекаро без скъсано и протрито -подгрев на предните седалки и страничните огледала -парктроник -електрохроматично огледало -климатроник (напълнен и работещ климатик) -Shadow line -автоматични фарове -система за измиване на фаровете -голямата навигация с български език -4 ел, прозореца -падащ подлакътник на задните седалки -smokers package (в колата не се пуши) -CD changer за 6 диска -light пакет (осветление в краката на водача и пасажера) Доработки: -алкантара на лайсните и волана -лед километраж -M-style капаци на огледала -двойни бъбреци -затъмняващо фолио на задните прозорци -прозрачно UV фолио на предните прозорци -изцяло рециклирани фарове с Bi-led система на късите и лед крушки на дългите -led angel eyes -лед мигачи -нови халогени с лед крушки с лупи -нови говорители на Herz в купето и бас каса ALPINE в багажника (това на шофьорската седалка е дистанционното за бас касата) -изцяло рециклиран и обновен аудио модул -инсталиран Bluetooth модул в аудио модула на автомобила -air intake -спортни изпускателни колектори/хедърси Schmiedmann high flow Sport manifold -разпънка над двигателя -light модул с функция за посрещане и изпращане -отделна аларма, която автоматично вдига прозорците ако са отворени -махната виско перка и заменена с електрическа -софтуерно намалена работна температура на двигателя (KBG Remap) -газова система с бутилка на мястото на резервната гума -раздвижни щанги/носачи за кембър на задния мост Сменени части: -акумулатор -алтернатор -предно стъкло със сенник -воден радиатор + казанче за антифриз -водна помпа -датчик ниво антифриз -термостат -всички биалетки и тампони на стабилизиращите щанги -задни амортисьори (SACHS) + тампони -задни пружини -задни носачи с настройка за кембър -предни амортисьори(BILSTEIN) + тампоните на макферсона -преден спирачен апарат + предни спирачни маркучи -предни и задни дискове + накладки -свещи, бобини -гарнитури на капака на клапаните и на картера (вече не тече и капка масло) -задни стъклоповдигачи -рейка (рециклирана) -вътрешни и външни накрайници + прашници -хидравлична помпа -казанче за хидравлика -обтяжна ролка, паразитни ролки -ремъци -подменена виско перка с електрическа такава -диса клапа -климатичен радиатор -дехидратор -полиуретанови тампони на диференциала -тампони на заден мост -гумено каре на кардана -гарнитури на изпускателните колектори -чисто нови гуми -диса клапа -стопери на врати -рециклиран радио/аудио модул -газов изпарител и маркучи Сменени флуиди: -масло на диференциал -спирачна течност -хидравлично масло -антифриз -двигателно масло (XADO 5w50) -фреон -скорости Автомобила е при мен от почти две години и смятам, че е време да се разделя с него и да започна следващият проект. Сменените части са толкова много, че със сигурност забравям нещо. Цената е такава заради всички части които смених откакто я имам и са на стойност над 13 000лв. Автомата превключва идеално, окачването е стегнато, двигателя работи безпроблемно без харчове или течове на масло. Работи перфектно както на газ така и на бензин. Единствените проблеми на колата са напъпилата боя на задните калници, лекото натиснато на пасажерската врата и задния калник и падналият лак на предния капак. Ако случайно нещо по-конкретно Ви интересува питайте смело!