Техническа информация
Допълнителна информация
Здравейте. Продавам Volvo C30, D5 185 к. с. , 2400 кубика, 5 цилиндра. Колата е в мен от година и половина и до колкото ми е известно съм трети собственик, втори в България. Старият собственик е сменил съединител + маховик, нов акумулатор, сменени фарове с ЛЕД и други неща, които вече съм забравил, а аз съм сменил преди 10 000 - 20 000 км следните неща: Пълно обслужване на колата, ремъци, филтри, клапан картерна вентилация (консуматив на този двигател), тампони, дискове, накладки. Маслото е сменяно на 8 000 км с Кастрол 5w30. Не гори масло. Преди по-малко от 10000 км са сменени вихровите клапи + моторчето, което ги управлява. Наличен ДПФ и катализатор, ЕГР-ът е спрян от Ники Добрев софтуерно и хардуерно, който е най-добрият човек занимаващ се с тунинг на Волво, до колкото ми е известно. Два комплекта гуми и джанти (летните са алуминиеви). Зимните са на около 6-7000 км, летните са нови, като предните са на по-малко от 500 км. Давам я и с оригинални релси за багажник от Волво, никога не съм ги ползвал. Гражданска платена до 08. 2026, ГТП до 09. 2026, винетка до 11. 2025. Колата има нормални забележки за годините си, но нищо фрапиращо. За правене има предна пасажерска седалка, на която й е скъсано жилото и не може да се прибира напред, тоест качването и слизането на пасажери отзад става само през шофьорската. По принцип бих го оправил, но не познавам човек, на който да се доверя. Също така предният прозорец понякога не му работи автоматичното вдигане (тоест трябва да се задържи копчето, вместо само да се натисне), но никога не ми е било проблем и си я карам така. Накрая, но не на последно място, от скоро прави проблем климатика, не винаги духа постоянно студено, понякога спира за 15-30 минути и после почва пак. Може да е фреон, но може и да е нещо по-сериозно. Иначе освен това е доста пъргав и икономичен автомобил, рядък екземпляр, защото е с 6-степенна ръчна скоростна кутия. Меню на български език. Евтино и здраво оказчване на Форд. Няма течове и т. н. По принцип мислих да си я карам и не са пазени средства по нея, но ми се налага по-голям автомобил. Предвид това, може и бартер за 4х4 комби / джип, задължително с автоматична скоростна кутия, доплащане от ваша/моя страна, според екземпляра. При бартер цената е другa. Накрая, но не на последно място, колата може да бъде прегледана в сервиз по Ваш избор на територията и около Пловдив. Освен това, имам VIDA, с която можем да я прочетем, ако желаете. Колата се кара всеки ден и няма належащи ремонти / разходи. Сигурно забравям някакви неща, но при интерес мога да предоставя допълнителна информация. Цената е в лева.