Техническа информация
Допълнителна информация
Цвят и изпълнение Le Mans blue с оригинален М пакет, с всички лайсни, волан и др, Shadowline, Lights paket - светещи дрьжки и ръчна 6 степенна кутия. Колата я имам от около 6 години (около 100 000км) и за този период има следните направени неща: -закупени оригинални джанти M spider spoke 193 (xdrive се кара с определени модели джанти за да не износва раздатка, без китайски, които са по-тежки и джанти от други модели) -нови летни гуми Корморан дот 2025 + зимни Мишелин -сменени вериги, демпферна шайба, ремък, ролки, водна помпа, подгревни свещи, термостат основен, малък термостат и всички о-пръстени, оплътнения и дифтонги -нов алтернатор, а не рециклиран! -монтирана рециклирана лагерна турбина, поръчана от Германия -рециклирана раздатка при Мартин в Горубляне -Сменени масла в диференциалите, раздатката и скоростната кутия. -премахнати вихрови клапи (пеперуди) -рециклиран малък и голям кардан с висящ лагер -рециклиран и зареден компресор на климатика -сменени дискове и накладки -и стандартната поддръжка без пропуски на масла, филтри, разни дреболии по окачване -има и правен remap (но без пушеци), във Франция, от където е внос, като съм 4-ти собственик, втори в България (закупих я от приятелка фенка на марката : ) Колата е със спортно окачване и м рейка (твърда) Общо взето всички основни агрегати на стойност около 10 0000лв са обслужени, с изключение на съединител (сменен от предишната собственичка), но колата се кара само извънградско и може би амортесьори. Всичко останало би трябвало да е ок за следващите 200 000 км